1. "Інструктор чи фасилітатор: як змінюється роль вчителя на
сучасному етапі навчання іноземної мови"
Сучасний
стан міжнародних зв'язків України, її вихід до європейського та світового
простору зумовлюють розгляд іноземної мови як важливого засобу міжкультурного
спілкування.
На
сьогоднішній день знання іноземної мови посідає важливе місце у житті людини,
адже в сучасному світі ми зустрічаємося з нею кожного дня. Ми починаємо вивчати
іноземну мову з першого року навчання у школі, і від правильної організації
навчального процесу залежить подальша англомовна компетентність...
Повну версію роботи можна скачати тут
2. "Шляхи підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках англійської мови"
2. "Шляхи підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках англійської мови"
Народна мудрість
каже «немотивований учень просто не хоче навчатися» або аж як стверджують вчені
«немає лінивих учнів, є немотивовані учні».
Для одного учня,
процес вивчення мови є важливим, багатозначним, він мотивований до вивчення
мови; для іншого учня, мова – це важка ноша, яку він повинен нести. Однак для
вчителя, який думає критично – це знак для вирішення питання «Чи є його методи
та підходи ефективними та дієвими, та чи відповідають вони потребам учнів?»
Я ж хочу поділитися своїм першим досвідом щодо шляхів
стимулювання учнів до вивчення англійської мови. Як відомо, їх існує чимало,
однак я зупинюся лише на тих, які сама застосовую на своїх уроках та які хотіла
б застосовувати у своїй подальшій роботі...
Повну версію роботи можна скачати тут
3."Створення ситуації успіху на уроці англійської мови"
3."Створення ситуації успіху на уроці англійської мови"
Найважливішим відкриттям другої
половини XX ст. слід уважати впровадження в педагогічну практику принципу
навчання й виховання успіхом. Успіх створює сильний додатковий імпульс до
активної роботи, сприяє становленню гідності учня. Це засада позитивного
ставлення до навчання, школи, науки, праці як такої. Отже, ситуація успіху стає
фактором розвитку особистості школяра.
Ситуація успіху— суб’єктивна та
індивідуальна. Її переживає як учень слабкої успішності, так і учень високої
продуктивної діяльності, як мудрий, досвідчений педагог, так і молодий
фахівець...
Повну версію роботи можна скачати тут
4."Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення"
4."Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення"
Одним із пріоритетних напрямів
реформування освіти, запропонованих Державною національною програмою «Освіта.
Україна 19 століття», визначено необхідність досягнення якісно нового рівня у
вивченні базових навчальних предметів, зокрема іноземних мов. Шляхи
реформування змісту загальноосвітньої підготовки передбачають формування
гуманітарного мислення, опанування іноземних мов.
Формування свідомості у процесі вивчення
іноземних мов відбувається шляхом розкриття перед учнями способів мислення та
образів світу, які знаходять втілення в тих національних мовах, що вивчаються.
Виходячи з цього, учитель іноземної мови має практично необмежені можливості
впливу на особистість учня через пояснення специфіки самого предмета «іноземна
мова», яка полягає в тому, що спілкування є лише кінцевою метою навчання, але й
засобом її досягнення...
Повну версію роботи можна скачати тут
Презентацію до роботи можна переглянути тут
5."Значення та роль гри як інтерактивної технології навчання"
5."Значення та роль гри як інтерактивної технології навчання"
Сьогодні надзвичайно актуальним є питання
відповідальності суспільства за виховання підростаючого
покоління. Реформа загальноосвітньої школи націлює на використання всіх
можливостей, усіх ресурсів для підвищення ефективності
навчально-виховного процесу. Далеко не всі педагогічні ресурси
використовуються у сфері навчання та виховання. Але гра до них належить.
Людина грає лише тоді, коли вона в
повному значенні слова
людина, вона є повністю люди-
|
На значення гри в навчально-виховному процесі звертали особливу увагу
класики педагогіки Н. К. Крупська та А. С. Макаренко. Н. К. Крупська писала:
«Зв'язок навчально-виховного процесу з життям залишиться чисто формальним і не
дасть виховного ефекту. Щоб одержати такий ефект, потрібно знати, як емоційно
готувати дітей до сприйняття тих чи інших явищ, як організувати їх емоційне життя. З цим тісно
пов'язане питання про навчально-виховне значення гри...»...
Повну версію роботи можна скачати тут
6."Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення якості навчально-виховного процесу"
6."Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення якості навчально-виховного процесу"
Великим
досягненням сучасної системи освіти є право вчителя іноземної мови на вільний
вибір засобів:навчання. Не можна досягти головної мети в навчанні іноземних мов
— оволодівати іншомовним міжкультурним спілкуванням через формування й
розвиток міжкультурної комунікативної компетенції, — використовуючи один
підручник. Варто відмовитись від індивідуальної та фронтальної роботи в класі
на користь узаємодії в парах, групах, командах.
На початковому
етапі навчання широко використовують наочність. Коли учні вивчають звуки й букви,
до нас на урок прилітають іграшкові метелики, розквітають звукові пелюстки,
ростуть звукові вишні та груші. Для створення сприятливого психологічного
клімату на уроці та розвитку пізнавальної активності дітей доцільно використовувати
різноманітні ігри. Ми займаємося пошуками загублених літер, проводимо конкурс
на кращого знавця алфавіту, на кращого «писарчука». До нас приходить професор ABC. Учень, який грає цю роль, бере
повітряну кульку, кидає її одному з учнів і називає літеру «А». Упіймавши
кульку, другий учень кидає її назад і каже «В». Таким чином, гравці називають
усі літери алфавіту...
Повну версію роботи можна скачати тут
Комментариев нет:
Отправить комментарий